selectedbags.ro livreaza pe intreg teritoriul Romaniei si in strainatate, utilizand modalitatea aleasa de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Produsele se pot trimite cu ramburs prin curier rapid sau posta romana in tara si strainatate, sau se pot prelua personal in Targu Mures. Firma pe care am ales-o ca partenera este Fan Courier, Cargus, DPD.
Livrarile cu valoarea totala mai mare de 350 lei beneficiaza de transport gratuit.
Pentru livrarile cu valoarea totala mai mica de 350 lei, in functie de modalitatea de livrare aleasa de dumneavoastra, se va aplica urmatorul cost de transport:
- Curier rapid (Fan Courier, Urgent-Cargus, DPD): 20.00 lei (TVA inclus) pentru livrarile in tara.
Pentru comenzile facute din strainatate sau cu livrare in afara tarii, costul transportului si timpul de livrare sunt variabile, in functie de metoda de transport aleasa de dumneavoastra (curier rapid sau Posta Romana), de zona de livrare in care se situeaza tara in care doriti sa primiti coletul, precum si de greutatea coletului.
Pentru detalii cu privire la comenzile din strainatate sau cu livrare in strainatate, va rugam sa ne trimeteti mail cu solicitarea dumneavoastra pe adresa: office@selectedbags.ro
Cand expediem coletul?
Pentru realizarea produselor din magazin folosim materiale in cantitati limitate si din acest motiv multe produse se vor confectiona pe comanda. Asadar, in functie de disponibilitate si stoc, coletul va ajunge in maximum 10 zile lucratoare si vom lua in calcul urmatoarea zi lucratoare in care ai plasat comanda. In cazul in care apar situatii ce intarzie livrarea coletului, atunci te vom contacta pentru a te anunta cu privire la acest aspect. Apreciem responsabilitatea cu privire la un produs realizat pe comanda, special pentru tine, tocmai de aceea te rugam sa citesti cu atentie sectiunea de Termeni si Conditii a site-ului.
PLATA
Plata RAMBURS
Primești pachetul la adresa confirmată și achiți agentului companiei de curierat rapid (Fan Courier, Urgent-Cargus, DPD).
GARANTIE
Orice produs cumparat din magazinul nostru online beneficiaza de un termen de garantie de 30 de zile, in conformitate cu legea 449/2003. Garantia acopera numai defectele de fabricatie, deteriorarea obiectului cauzata de accidente sau utilizare neadecvata nu va fi acoperita de aceasta. Conditiile de neacordare a garantiei sunt: deteriorari cauzate de socuri mecanice, intretinerea neadecvata prin folosirea de produse necorespunzatoare , utilizarea gresita a produselor dar si expunerea prelungita la factori externi si intensi ca focul, apa, zapada, gheata, umiditatea, etc. De asemenea, garantia nu se acorda in cazul furtului, accidentelor sau calamitatilor.
Nu se considera defecte de fabricatie, deci nu fac obiectul acordarii garantiei, urmatoarele: nervurile, diferentele de culoare, semne caracteristice si neregularitati, toate fiind particularitati ale pieilor natural dar si ale materialelor handmade cu care sunt lucrate gentile. Cu atat mai mult cu cat acest lucru indica autenticitatea produselor confectionate manual. Decolorarile usoare alea pieilor sau materialelor din care sunt confectionate gentile nu sunt considerate defecte de fabricatie. La fel si micile particularitati, neregularitati sau imperfectiuni ce pot aparea la produsele confectionate manual.
Orice reparatie aflata in termenul de garantie se va efectua in mod gratuit. Produsele cu defect care se inscriu in termenul de garantie vor fi reparate doar daca acest lucru este posibil sau schimbate cu un obiect identic, daca acesta exista pe stoc. In cazul in care obiectul nu poate fi reparat sau inlocuit, cumparatorului i se va restitui contravaloarea acestuia si contravaloarea transportului. Se considera prima zi de garantie ziua in care va este livrat coletul de catre curier.
Daca aveti probleme cu un produs aflat in garantie va rugam sa ne scrieti un e-mail la adresa office@selectedbags.ro
Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris furnizorul ca renunta la tranzactie fara invocarea unui motiv si sa returneze produsul/produsele in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lui/lor. Pentru returnarea produsului/produselor va rugam sa ne contactati pe adresa de email office@selectedbags.ro pentru punerea la punct a detaliilor si remiterea formularului de retur.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt in sarcina cumparatorului. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data acceptarii returului de catre Selected Bags. Pentru a fi acceptata returnarea produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa aiba etichetele originale Selected Bags, sa nu fie purtate sau deteriorate, sa aiba accesoriile intactate, integritatea documentelor insotitoare, etc.).
Pentru a putea solutiona cat mai repede cererea dumneavoastra de restituire, va recomandam sa rambursati produsele prin intermediul unei firme de curierat rapid (ex: Fan Courier, Urgent-Cargus, DPD ). Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc; in acest caz cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de catre client. Cumpararea unui alt produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur. Daca a fost livrat alt produs decat cel comandat sau au fost constatate eventuale probleme va rugam sa faceti sesizarea intr-un interval de 48h de la primirea coletului la numarul de telefon de pe site. In acest caz costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Selected Bags. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primire, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Termeni si conditii privind politica de returnare
Returul produselor se accepta in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionisti, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
In anumite cazuri, produsele nu beneficiază de posibilitatea de returnare. Acest lucru se aplica in cazul:
- Produselor personalizate – conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) — contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
- Produselor din alte categorii, care in sine pot fi personalizate
- Produselor care nu sunt exact conform descrierii produselor. Unele fotografii sunt doar cu titlu de prezentare, insa acest lucru va fi mentionat.
- Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
- In cazul persoanelor juridice, ele neavand calitate de consumator, ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
- Cheltuielile returnarii produsului vor fi suportate de catre client. Este important sa pastrezi ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost expediat.
- Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 zile calendaristice de la data informarii de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului.
- Vanzatorul va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat. valoarea produselor returnate va fi restituit numai dupa verificarea produselor si dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
- Daca un produs returnat prezinta deteriorari, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, lipseste certificatul de garantie, avem dreptul de a refuza returul.
- Suma de retur va fi rambursat intr-un cont bancar.